Кількість
|
Вартість
|
||
|
Човновий мотор Parsun T15BMS Pro DC двотактний - ендуро, цифрове запалювання, випрямляч 12v
Перевірений часом мотор Т15 є повним аналогом мотора Yamaha T15, одного з найбільш затребуваних моторів в нашій країні. Має електронну мікропроцесорну систему запалювання CDI, термостат для підтримки незалежної температури двигуна, полегшений запуск, випуск вихлопних газів через гвинт, нержавіючу помпу і алюмінієвий гребний гвинт. Гарантія 3 роки при дотриманні режиму обкатки і ТО.
Parsun T 15 BMS PRO оснащений цифровою системою запалювання, без механічної частини кута випередження, що дозволяє більш оптимально спалювати паливну суміш і при цьому розвивати велику потужність.
Двигун Parsun T 15 BMS PRO за замовчуванням оснащений генератором і стабілізатором для підзарядки бортового акумулятора і харчування бортових споживачів. При підключенні електро-споживачів, використання акумулятора в системі обов'язково.
Характеристики:
Модель Parsun T 15 BMS PRO DC
Тип мотора двотактний
Потужність 15 к.с.
Число циліндрів 2
Вага 39 кг
Максимальне число об. / Хв 4500-5500
Тип паливної системи карбюратор
Висота транця 381 мм
Робочий об'єм 246 см3
Система управління румпель
Рекомендований бензин Чи не етилований бензин А95
запуск ручний
Вбудований бак -
Зовнішній бак 24 л
запалювання C.D.I
охолодження водяне
Передавальне відношення 2.08 (27/13)
Діаметр Х хід поршня, мм 56х50
Передачі F-вперед - N-нейтраль - R-назад
Трім ручної
Стандартний гвинт 3 х 9-1 / 2 х 10
Виробник Parsun Power Machine Co.Ltd.
Гарантія 3 роки
Модель 2013 року. Мотор відрізняється від звичайної 15-ки наявністю електронного запалювання тобто відсутня бігунок датчика Холла. Також в човнової моторі Parsun T15BMS PRO зовсім незначно змінений дизайн верхнього ковпака і стабілізатор 12В. По роботі: мотор став більш стійким в режимі холостого ходу, що буде однозначно оцінений любителями тролінг.
Вага мотора всього 36 кг, що для 15-ти сильних двигунів є дуже непоганим результатом, і проблем з перенесенням двигуна у вас не буде.
Якщо ви заглянете під капот мотора, то також залишитеся задоволені побаченим - вся проводка викладена на вищому рівні, ніяких "ізоляційної стрічки" і "павутини" ... все радує око. Після покупки, ви зможете знайти дуже детальну інструкцію з використання мотора, в якій буде викладено про те, як провести перший запуск мотора, і правильно його обкатати. Настійно рекомендуємо уважно ознайомиться керівництвом, тому що деякі моменти в експлуатації даної моделі, трохи відрізняються від звичних нам процедур, які ми проводимо з іншими моторами. Як показує практика, то перший запуск цього мотора, це саме те, що доставляє чимало радості власнику - якщо ви прочитали інструкцію, і слідували всім рекомендаціям виробника, то мотор запускається з першого разу, і показує свою стабільність в роботі на протязі всього терміну експлуатації . Витрата палива - це ще однин момент, який вас здивує. Мотор дуже економічний, а що поставляється в комплекті бак на 24 літри, забезпечить запас палива дуже тривалий період часу.